Vacature Marketingmedewerker De Fransche School Culemborg

De Fransche School is het theater, filmhuis en stadspodium van Culemborg en staat midden in de samenleving. De programmering is altijd in beweging en staat open voor nieuwe samenwerkingen en initiatieven om de bestaande programmering open te breken en te bestuiven. Uitgangspunt daarbij is het gezamenlijke belang en de drive om een positieve bijdrage te leveren aan de maatschappij waarin we leven.

Het afgelopen jaar heeft De Fransche School onderzoek gedaan naar hoe het beter de functie van podium van de stad kan innemen. Dit heeft geresulteerd in veel gesprekken met lokale partners en organisaties om de mogelijkheid tot samenwerken te bespreken. Gezamenlijk doel voor De Fransche School en de organisaties is om meer naar buiten te treden (letterlijk het podium op) en een nieuw publiek kennis te laten maken met inhoud en werkzaamheden van de organisaties.

De Fransche School zoekt een

Marketingmedewerker

(16 uur per week)

Jouw verantwoordelijkheid
Met haar programmering wil De Fransche School een zo groot mogelijk en divers publiek bereiken. Je gaat samenwerkingsverbanden aan met partners in de cultuurwereld en met organisaties in de regio en slaat daarbij een brug tussen inhoud en commercie. Je houdt je bezig met doelgroep marketing en persbenadering en genereert online en offline publiciteit voor de programmering (theater, film, plaatselijke evenementen etc.) Daarnaast bedenk je nieuwe manieren om meer of nieuw publiek te trekken en voert deze ook uit.

Werkzaamheden
Je stuurt een team vrijwilligers aan die jou ondersteunen in je werkzaamheden. Goede afspraken met hen maken, structuur aanbrengen en ze gemotiveerd houden is belangrijk. Je bent binnen het team het aanspreekpunt en rapporteert aan de zakelijk leider.

Verder bevatten de werkzaamheden

  • Bedenken, uitzetten en initiëren van marketing-, en communicatiecampagnes rondom de programmering
  • Ontwikkelen van (nieuwe) on- en offline communicatiemiddelen
  • Aanspreekpunt zijn op het terrein van publiciteit, marketing en communicatie
  • Planningen beheren
  • Content schrijven voor voorstellingen, social media, website, nieuwsbrief etc.
  • Produceren en coördineren van advertentiecampagnes op sociale media (Facebook & Instagram)
  • Online promoten van films en evenementen

Wat vragen wij?
Een enthousiaste teamplayer die niet bang is buiten de lijntjes te kleuren. Je bent creatief, zelfstandig en initiatiefrijk. Verder:

  • Schrijf je goed en foutloos Nederlands
  • Ben je opgeleid of ervaren in het publiciteitsvak
  • Voel je je thuis in cultuur en de podiumkunsten
  • Heb je ervaring met online media campagnes / strategieën
  • Kun je verbinding leggen met andere (culturele) partijen en zie je waar de samenwerking kan zitten

Wat bieden wij?
Binnen De Fransche School maak je deel uit van een enthousiast team van professionals en vrijwilligers. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en ideeën. Een fijne werkomgeving met een informele sfeer en korte lijntjes. Met een mooie en diverse programmering kun je je creativiteit op de vrije loop laten gaan. Het betreft een aanstelling voor bepaalde tijd met een freelance-contract voor de periode van november 2018 tot 1 juli 2019, met uitzicht op mogelijke voortzetting van de overeenkomst. Inschaling geschiedt op basis van opleiding en ervaring.

Indien u in aanmerking wilt komen voor de vacature, kunt u dit kenbaar maken door uw sollicitatie (motivatie, maximaal 1 A4 en CV) voor 26 oktober aanstaande te richten aan dhr. Danny van Zuijlen (zakelijk leider) via .