Fransche Zomer a/h Spoel

Fransche Zomer aan het Spoel

Ook deze zomer organiseert Theater De Fransche School in samenwerking met Werk aan het Spoel en Caatje aan de Lek een heel tof buitenprogramma voor zowel volwassenen als kinderen: Fransche Zomer aan het Spoel. Naast de theatervoorstellingen van Yentl & de Boer en Dolf Jansen, hebben we in samenwerking met De Gelderlandfabriek een fantastische band geprogrammeerd, zij gaan een muzikale mix aan van Klassiek en Jazz: Fuse Live. In het voorprogramma staan Koosje Sekrève en João Erbetta.

De kindervoorstellingen zijn ook niet te versmaden: Anansi de Spin (4+), Hé koe waar ga jij naar toe (van Joes, AL) en Pim en Pom (AL).

De buitenvoorstellingen vinden plaats bij Werk aan het Spoel aan de Goilberdingerdijk.