ANBI Gegevens

Theater De Fransche School staat geregistreerd als algemeen nut beogende instelling (ANBI). Daarmee kun je bij periodieke schenkingen aan het theater genieten van een speciale belastingregeling. Lees meer over ANBI.

• Naam van de instelling: Stichting De Fransche School

• RSIN/fiscaal nummer: 0075 05 966

• Contactgegevens: Havendijk 1, 4101 AA Culemborg

• Doelstelling: Het beheer en de exploitatie van een theater- en film accommodatie in Culemborg alsmede het zelfstandig of in samenwerking met anderen, initiëren, stimuleren en organiseren van culturele activiteiten in Culemborg.

Voorzitter: de heer G. de Vries
Ambtelijk Secretaris: mevrouw S. Beek
Penningmeester: de heer H. Walraven
Algemeen bestuurslid: mevrouw E. Wits
Algemeen bestuurslid: de heer M. Houtschild

Beloningsbeleid

Bestuursleden ontvangen geen vergoedingen voor de taken die ze verrichten voor Stichting De Fransche School. De directie en medewerkers ontvangen een salaris dat qua hoogte vergelijkbaar is met de salarisschalen uit de CAO Toneel en Dans. Er is geen pensioenvoorziening voor de medewerkers. Medewerkers ontvangen een onkostenvergoeding voor woon-werkverkeer.