Ons theater

THEATER, FILMS & STADSPODIUM

Theater De Fransche School is het theater van Culemborg. Zeven teams met ruim 80 vrijwilligers verzorgen ruim 300 activiteiten per seizoen: voorstellingen, concerten, lezingen, films, kinderfeestjes, verhuuractiviteiten en alles daaromheen. Onze vrijwilligers vormen het hart van het theater en staan altijd klaar om je vriendelijk te ontvangen.

PROJECTEN & CULTUURPARTICIPATIE

Theater De Fransche School staat midden in de samenleving en vindt talentontwikkeling en het maken van verbindingen tussen amateurkunst en professionele kunst belangrijk. In de programmering besteden we daarom speciale aandacht aan talent uit de stad en uit de regio. De Fransche School organiseert jaarlijks, met verschillende samenwerkingspartners (maatschappelijke organisaties, scholen, verenigingen en bedrijven) diverse projecten met, voor en door de stad.