Hartsvrienden worden?

Laat hier jouw hart spreken!

Theater De Fransche School is altijd op zoek naar mensen die het theater - het hart van de stad - willen steunen, onze hartsvrienden. Wij geloven sterk in de kracht van het podium. In het theater als plek voor ontmoeting en gesprek.

Wij hopen van harte dat ook jij ‘iets hebt’ met De Fransche School en dat jij hartsvriend wilt blijven, worden of misschien ook wel deel wilt zijn van ons vrijwilligersteam dat op dit moment bestaat uit maar liefst 80 bevlogen kanjers.

Met jouw bijdrage zorgen wij weer voor een uitdagend en gevarieerd programma en kunnen wij ook liefde besteden aan ons mooie pand. Wij ontvangen jou graag in ons karakteristieke en gezellige theater.

Wil jij een hartsrelatie aangaan met ons theater? Daar zijn we ontzettend blij mee!

Voor dit bedrag krijg je op elke film € 2,50 korting voor jou én een introducé. Daarnaast krijg je 1 ticket voor de Rode Loper Avond in ons theater, waar we je flink in de watten leggen.

Voor dit bedrag krijg je op elke film € 2,50 korting voor jou én 2 introducées. Daarnaast krijg je 2 tickets voor de Rode Loper Avond in ons theater, waar we je flink in de watten leggen.

Voor dit bedrag krijg je op elke film € 2,50 korting voor jou én 3 introducees. Daarnaast krijg je 4 tickets voor de Rode Loper Avond in ons theater, waar we je flink in de watten leggen.

Je machtigt ons jaarlijks tot het incasseren van de gekozen bijdrage vanaf het moment van aanmelden. Maak je keuze door op één van de bedragen te klikken.

Na afronding van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Als de betaling is gelukt ontvang je binnen een paar dagen een mail met uitleg hoe je als hartsvriend de korting op de film kunt krijgen. Jaarlijks zal het gekozen bedrag door Mollie namens Theater De Fransche School worden geïncasseerd. Je ontvangt daar dan ook een bevestigingsmail voor.

We zijn echt superblij; dank je wel!

Het vriendschapsbedrag verhogen of verlagen? Stuur een mail naar hartsvriend@theaterdefranscheschool.nl met je verzoek.

Dit maken hartsvrienden mogelijk!

Met de bijdragen maken wij allerlei zaken mogelijk die uit de normale exploitatie niet zijn te bekostigen. Zaken die direct ten goede komen aan bezoekers en artiesten maar zeker ook wat nodig is vanuit oogpunt van bijv. veiligheid. Een selectie uit de afgelopen jaren:

→ KINDERVOORSTELLINGEN (jaarlijks terugkerend): aanbod van creatieve activiteiten voorafgaande aan de voorstelling en verlaagde entreeprijzen voor de kinderen.

→ RENOVATIE VAN DE THEATERZAAL: aanschaf nieuwe brandwerende theaterdoeken (gordijnen), vernieuwing van de tribune en een opfrisbeurt van het schilderwerk.

→ FOYER EN GROTE OMLOOP: vervanging van alle verouderde verlichting door energiezuinige LED-verlichting, eerste aanzet van de herinrichting van de foyer tot een multifunctionele ruimte met nog meer sfeer, verruiming van de hoofdingang en verplaatsing van de garderobe naar voorzijde gebouw.

→ TECHNIEK: aanschaf van nieuw beeld- en geluidsapparatuur.

Onze vrijwilligers hebben deze werkzaamheden in eigen tijd en geheel belangeloos uitgevoerd.