DEZE WEEK WOE 3 - ZO 7 APRIL

DEZE WEEK WO 3 - ZO 7 APRIL

❤️ Word hartsvriend en krijg €2,50 korting op je filmkaartje!
Tot gauw in jouw theater!

WOENSDAG 20:15 BONNARD, PIERRE ET MARTHE | 12+
Als de schilder Pierre Bonnard op een dag de raadselachtige Marthe ontmoet, is hij op slag verliefd. Zijn kunstzinnige vriendengroep heeft echter zijn bedenkingen bij deze nieuwe muze, die de carrière van Pierre weleens in de weg kan zitten. Het idyllische leven verandert wanneer hij de jonge kunststudente Renée ontmoet; een ontmoeting die Marthe ertoe drijft haar lot in eigen handen te nemen.

DONDERDAG (& WOE 10) 20:15 WICKED LITTLE LETTERS | AL
Een 'heerlijk vulgair' en messcherp zwarte komedie-mysterie vol Britse humor met Oscar en BAFTA winnaar Olivia Colman en Oscar en BAFTA genomineerde Jessie Buckley in de hoofdrollen.

VRIJDAG 20:15 MARTIJN KONING | OVERKILL ⭐️ UITVERKOCHT ⭐️
Martijn Koning dendert het liefst door, door de actualiteit en door het leven van alledag. Om het van zich af te schudden en er de spot mee te drijven.
Waar ben je in betere handen dan bij iemand die het ook niet weet, maar die je wel keihard laat lachen….?

ZONDAG 10:00 KATAK, DE DAPPERE BELOEGA | AL
Je hoeft niet groot te zijn om dapper te zijn!
De jonge beloega Katak loopt iets achter in zijn ontwikkeling. Terwijl al zijn leeftijdsgenoten allemaal wit zijn geworden, iets wat op hun leeftijd normaal is, blijft Katak grijs. Hierdoor wordt hij wat gepest door zijn leeftijdsgenoten. Hij wil bewijzen dat hij wel degelijk volwassen is. Daarom vertrekt hij op een spannende reis naar het Grote Noorden om de laatste wens van zijn oma in vervulling te laten gaan.

ZONDAG 14:00  VAN DE KOELE MEREN DES DOODS
i.s.m Voet van Oudheusden
Filmcyclus 2023-2024 “Tijdsbeelden” Historische Films op Zondag. Van de koele meren des doods (1982) onder regie van Nouchka van Brakel, gebaseerd op de gelijknamige roman van schrijver-psychiater Frederik van Eeden. Met in de hoofdrollen Renée Stoutendijk en Derek de Lint.

ZONDAG 20:15 SONGS OF EARTH | 9+ ⭐️EXTRA GEBOEKT⭐️
IJsblauwe gletsjers, klaterende watervallen en knisperend groene loofbomen vormen het adembenemende decor van de natuurfilm Songs of Earth.
Regisseur Margreth Olin keert terug naar haar geboorteplaats, de betoverende vallei Oldedalen in Noorwegen, voor een liefdevolle ode aan zowel deze majestueuze omgeving als aan haar ouders, die na al die jaren nog steeds een diepgewortelde liefde voor elkaar koesteren.

Tot gauw in jouw theater!
Tickets > https://www.theaterdefranscheschool.nl/programma

FILMS APRIL